(Suomeksi alla)
Nu har Mimmis Butik funnits i Smedsby i en månad - med öppet bara på lördagar.
( Ja jag har ju inte ens kommit mig för att skriva om det här i bloggen, dumt av mig)
Men det har inte gått riktigt som jag tänkt mig. Det är så tyst, alldeles för tyst trots marknadsföring och fin respons på den. Jag tänkte det var en bra idé att öppna en butik där då det inte är så lång väg som till Iskmo och min husvagnsshop är ju ändå stängd för säsongen.
Dessutom har jag har ju alltid fått väldigt positiv respons då jag poppat upp någonstans så hade ju hoppats på att kunna vara där tills julen....meeeeen med den här farten får jag nog snart packa ihop för jag har inte råd att betala hyran för lokalen utan kunder.
Är det platsen? (dock har jag ju poppat upp på mer udda platser än detta :D) Valet av dag? Tiden? Urvalet? Säsongen? Det ekonomiska läget? Jag försöker analysera allt. Kanske nästa helg kommer de..nej...Nästa då? Nej...
Jag är en person som aldrig ger upp men jag behöver verkligen er hjälp nu för att försöka tömma lagret lite för att kunna ta in nåt nytt. Det finns ett stort urval kläder, supersköna och väldigt prisvärda bambuleggings och underkläder i storlekar S-6XL, nyinkomna sjalar/halsdukar i olika färger och motiv, handgjorda väskor från Käsityöpaja Villaa ja Lankaa, ett parti med disktrasor, posters, kökshanddukar, brickor och kuddfodral från Svenska Rotor Design, nedsatta plagg från 15€ så kom gärna förbi på lördag kl 10-14. Jag håller öppet som normalt fastän det är Alla Helgons Dag. Adressen är Agnesvägen 1, i samma utrymme som frisörsalong Madicken's.
Varje litet besök betyder mer än ni tror.
Jag vet att det är tuffa tider för många just nu, även för mig, men jag försöker hålla fast vid det jag tycker om, att hitta fina annorlunda plagg till min butik och träffa människor. Jag hoppas butiken kan finnas kvar i Smedsby tills julen för jag håller också på att göra både digitala och fysiska produkter med min egen design och håller på att bygga en egen hemsida för det. Jag berättar mer om det snart.
Nyt Mimmis Butik on ollut olemassa Sepänkylässä kuukauden ajan – avoinna vain lauantaisin.
(Ja en ole edes saanut aikaiseksi kirjoittaa tästä blogiin, typerää minulta.)
Mutta kaikki ei ole mennyt ihan niin kuin ajattelin. On niin hiljaista, aivan liian hiljaista, vaikka markkinointia on tehty ja saatu siihen hyvää palautetta. Luulin, että olisi hyvä idea avata liike tänne, koska on aika lähellä kaikkea, ja asuntovaunukauppani on kuitenkin suljettu kauden ajan.
Lisäksi olen aina saanut erittäin positiivista palautetta, kun olen ilmestynyt johonkin pop-up -tapahtumaan, joten toivoin voivani olla täällä joulun asti... mutta tällä vauhdilla minun täytyy varmaan pian pakata tavarat, koska en pysty maksamaan tilan vuokraa ilman asiakkaita.
Onko se sijainti? (Vaikka olenkin pop-upannut vielä erikoisemmissa paikoissa :D) Päivänvalinta? Aika? Valikoima? Kausi? Taloudellinen tilanne? Yritän analysoida kaikkea. Ehkä ensi viikonloppuna ihmiset tulevat… ei… Entä seuraavana? Ei…
Olen henkilö, joka ei koskaan luovuta, mutta tarvitsen nyt todella apuanne yrittäessäni tyhjentää varastoa hieman, jotta voin ottaa uusia tuotteita sisään. Tarjolla on suuri valikoima vaatteita, supermukavia ja erittäin edullisia bambuleggingsejä ja alusvaatteita kokovaihtoehdoilla S–6XL, juuri saapuneita huiveja eri väreissä ja kuoseissa, käsintehtyjä laukkuja Käsityöpaja Villaa ja Lankaa -pajalta, erä tiskiliinoja, julisteita, keittiöpyyhkeitä, tarjottimia ja tyynynpäällisiä Svenska Rotor Designilta, alennettuja vaatteita 15 € lähtien. Tule siis ihmeessä käymään lauantaina klo 10–14. Pidän liikkeen auki normaalisti, vaikka onkin Pyhäinpäivä. Osoite on Agnesintie 1, samassa tiloissa kuin kampaamo Madicken's.
Jokainen pieni käynti merkitsee enemmän kuin osaatte kuvitella.
Tiedän, että monilla on nyt vaikeita aikoja, myös minulla, mutta yritän pitää kiinni siitä, mistä pidän: löytää kauniita ja erilaisia vaatteita liikkeeseeni ja tavata ihmisiä. Toivon, että liike voi pysyä Sepänkylässä joulun asti, sillä teen myös sekä digitaalisia että fyysisiä tuotteita omalla designillani ja rakennan omaa verkkosivua sitä varten. Kerron siitä lisää pian.


